مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-09سياسي

حضور بسیجیان در عرصه های مختلف باعث شکست توطئه دشمنان شد


اگر امروزه با وجود چهار دهه هجمه و فشارهای مختلف دشمن شاهد شکست توطئه های آنان و شاهد پیروزی و سربلندی و حماسه های بزرگ ملت ایران هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار سید قاسم قریشی در مراسم اختتامیه مجمع کشوری تیم پیشرفت مدرسه نظام اسلامی بر مردم سالاری دینی بود شکل گرفت که به عنوان یک پشتوانه و یک پایه مردمی سپاه، انقلاب، نظام و به عنوان یک گنجینه ارزشمند و تمام ناشدنی از ابتدای پیروزی انقلاب تشکیل شد.

وی افزود: نزدیک به نیم قرن ازانقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم و مردم کشورمان ازاستقلال و آزادی بهره مند شدند و درعرصه های مختلف شاهد حضور پربار و ثمربخش بسیج به ویژه درعرصه های بسیار سخت بودیم.

اگر امروزه با وجود چهار دهه هجمه و فشارهای مختلف دشمن شاهد شکست توطئه های آنان و شاهد پیروزی و سربلندی و حماسه های بزرگ ملت هستیم به این دلیل است که مردم در غالب نیروهای بسیجی در عرصه های مختلف حضور داشته و دارند.

دشمنان خود را مجازات و از دوستان خود حمایت می کنیم سردار قریشی در ادامه گفت: وقتی کشورمان را در همه ابعاد با وجود کارشکنی ها،هجمه ها و توطئه ها با کشورهایی که مورد حمایت همه جانبه قدرت های غربی قرار داشتند مقایسه کنیم می بینیم که وضعیت کشور مان در چه سطحی از رشد و ترقی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بسیجیان در عرصه های مختلف باعث شکست توطئه دشمنان شد

حضور بسیجیان در عرصه های مختلف باعث شکست توطئه دشمنان شد