مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-09سياسي

اولیانوف: دور هفتم مذاکرات وین از سرگرفته شد


نماینده دائم روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین، اعلام کرد که بعد از انجام نشست های مقدماتی، طرفین برجام ادامه دور هفتم گفتگوهای وین را از سر گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین، در پیامی توییتری، ازسرگیری کامل دور هفتم این رویداد را اعلام کرد.

وی در این باره نوشت: بعد از آنکه امروز صبح، تعدادی نشست مقدماتی انجام دادیم، طرفین برجام در حال برگزاری نشست رسمی کمیسیون برجام هستند و دور هفتم گفتگو ها کاملاً از سر گرفته شده است.

این مذاکرات بعد از وقفه ای که کمتر از یک هفته طول کشید؛ به روند خود ادامه می دهد.

ساعاتی پیش، حسین امیرعبداللهیان وزیذ خارجه ایران، در گفتگو با جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، بار دیگر بر حُسن نیت و جدی بودن جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به یک توافق خوب تأکید کرد.

وی در ادامه از مواضع و بیانیه سه کشور اروپایی و رفتار آن ها از طریق موضع گیری منفی سیاسی و رسانه ای انتقاد کرد و با غیر سازنده خواندن این چنین کارزارهای رسانه ای، آن را عاملی در پیچیده تر کردن اوضاع و کُندکننده روند توافق توصیف کرد.

وی همچنین گفت: تردید داریم که آیا طرف غربی اصولاً آماده رفع تحریم ها است یا اینکه صرفاً به دنبال رفع یک طرفه نگرانی های خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: دور هفتم مذاکرات وین از سرگرفته شد

اولیانوف: دور هفتم مذاکرات وین از سرگرفته شد