مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-09سياسي

باباخانی: مهرواره «هوای نو» به دنبال تغییر نگاه مردم به هیأت و کارکردهای آن است


رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی گفت: مهرواره «هوای نو» تلاش جدی دارد که نوع نگاه جامعه و مردم به هیأت و کارکردهای آن را متفاوت کند و ظرفیت های فراوان و تأثیرگذار هیأت در حوزه های مختلف به عموم مردم شناسانده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیأت و تشکل های دینی با حضور در برنامه تلویزیونی مصباح که از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد، گفت: بزرگترین رویداد در حوزه هیأتهای مذهبی و تشکل های دینی در کشور با رویکرد تازه و با هدف معرفی و توسعه معیارها و شاخصه ها به مردم و ارتقاء و اعتلای فعالیت های فرهنگی کشور در حال برگزاری است.

وی با تشریح بخش های اصلی این مهرواره که شامل کتاب هیأت، بخش هیأت، بخش ستایشگران اهل بیت(ع) است، عنوان کرد: موضوعاتی همچون مدیریت و یا هم داشته به عموم مردم شناسانده شود.

وی تصریح کرد: ما هیچ محدودیت و مانعی برای ثبت نام و حضور هیأت ها یا افراد نداریم حتی کانون های فرهنگی ـ تبلیغی یا تشکل های کوچک مردمی و هر مجموعه ای که سنخیتی با ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) دارند، می توانند در این رویداد ملی شرکت کنند.

باباخانی با بیان اینکه در این مهرواره بسیاری از نخبگان فعال در هیأت های مذهبی را دور هم جمع کرده ایم و شورای برنامه ریزی و فکری مهرواره با حضور این عزیزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باباخانی: مهرواره «هوای نو» به دنبال تغییر نگاه مردم به هیأت و کارکردهای آن است

باباخانی: مهرواره «هوای نو» به دنبال تغییر نگاه مردم به هیأت و کارکردهای آن است