مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-09سياسي

دادستان ساری: البسه های نامتعارف از سطح بازار باید جمع آوری شود


دادستان مرکز مازندران با تاکید بر اینکه اماکنی که به صورت علنی اقدام به ترویج فساد می کنند باید تعطیل شود، گفت: باید بازارهای مازندران از وجود البسه های نامتعارف پاک و مراکز تولید و عرضه آن هم در استان باید تعطیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،  محمد کریمی ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران، اظهار کرد: تهاجم فرهنگی علیه کشور ما به دلیل اعتقاد به مبانی دینی و شیعی بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: در ترویج فرهنگی دینی و اسلامی بن بستی با توجه به آیه های متعدد قرآنی وجود ندارد.

دادستان مرکز مازندران با اعلام اینکه وضعیت اصلی امر به معروف و نهی از منکر  ساماندهی دغدغه های فرهنگی استان است، گفت: در این حوزه هم انتظار است که ستاد از بدحجابی عبور کرده و به بی حجابی رسیده و این نشان می دهد که متولیان فرهنگی اقدامات مناسب و در خور نداشتند.

وی اضافه کرد: طرح امر به معروف و نهی از منکر در خیابان های اصلی شهر باید به صورت جدی تر پیگیری شود، اماکنی که به صورت علنی اقدام به ترویج فساد می کنند باید تعطیل شود.

کریمی در ارتباط با عرضه البسه نامتعارف،گفت: این البسه ها باید جمع آوری و منشا ورود و تولید این البسه شناسایی و نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان ساری: البسه های نامتعارف از سطح بازار باید جمع آوری شود

دادستان ساری: البسه های نامتعارف از سطح بازار باید جمع آوری شود