مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-09اقتصادي

اعتبار کافی برای ساماندهی معتادان متجاهر کرمانشاه تأمین نیست


کمپ های ترک اعتیاد و گرمخانه های کرمانشاه ظرفیت کافی برای نگهداری از معتادان متجاهر را ندارد که برای توسعه آن ها نیازمند اعتبارات خوبی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل الله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص گلایه مردم از ازدیاد معتادان متجاهر در شهر، اظهار داشت: مطالبه مردم به حق است و برای خودمان هم مشهود است که تعداد متعادان متجاهر افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت برای نگهداری معتادان متجاهر، گفت: در این راستا اردوگاهی در چشمه سفید داریم که با همکاری شهرداری ظرفیت را به 150 نفر افزایش داده ایم، که در حال حاضر 203 نفر یعنی اضافه بر ظرفیت هم آن جا نگهداری می شود.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: اردوگاه ماده 16 نیز زیر نظر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است که طی دستورالعملی به بهزیستی داده شده، الان ظرفیت از سوی مرکز است.

رنجبر گفت:  با توجه به شروع فصل سرما ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر را نیز تا حدود 200 نفر افزایش داده ایم که اینجا هم نیازمند اعتباراتی هستیم.

وی افزود: کمپ های ترک اعتیاد و گرمخانه های کرمانشاه ظرفیت کافی برای نگهداری از معتادان متجاهر را ندارد، البته اردوگاهی نرسیده به شهر کنگاور در حال ساخت داریم که اگر تکمیل شود با توجه به برنامه های که در راستای آموزش فنی و حرفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار کافی برای ساماندهی معتادان متجاهر کرمانشاه تأمین نیست

اعتبار کافی برای ساماندهی معتادان متجاهر کرمانشاه تأمین نیست