مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-09سياسي

فرماندار رفسنجان گزارش 100 روزه خود را به مردم ارائه دهد


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از فرماندار سابق رفسنجان خواست گزارش 100 روزه عملکرد خود را به مردم ارائه دهد.

- ، رحمان جلالی صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: امیدوارم عملیاتی شدن گفتمانی که رییس جمهور اعلام کرد در رفسنجان رقم بخورد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بدنه انقلابی و جوانان انقلابی افزود: رویکردهای جدید را بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب آغاز خواهیم کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اظهار کرد: در راستای عملیاتی کردن محورهای هفت گانه بیانیه گام دوم، قدم برمی داریم و فرماندار و همه مسئولان اعم از بخشداران و رؤسای ادارات این گفتمان در دستور کارشان باشد.

جلالی عنوان کرد: ابتدا گفتمان امامین انقلاب، دوم گفتمان حاج قاسم به عنوان مکتب سلیمانی و گفتمان دولت رییسی ذیل این سه گفتمان که همه منبعث شده از گفتمان راه اسلام راستین است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: به پنجره مدیریت جدیدی در کشور گشوده شده و رأیی که مردم دادند رأی به گفتمان عزت و اقتدار در سیاست خارجی بود که بخشی از آن در شانگهای مشاهده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار رفسنجان گزارش 100 روزه خود را به مردم ارائه دهد

فرماندار رفسنجان گزارش 100 روزه خود را به مردم ارائه دهد