مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-09سياسي

روایت رزمنده ای که در دوران اسارت هم روزه اش قضا نشد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، می گوید یادم هست  با دو نفر از بسیجیان که یکی از آنها اهل مشهد بود و دیگری اهل دامغان، سه نفری در زندان یک طرح انتحاری را برنامه ریزی کردیم، اما نمی دانم چه فکری پیش خودشان کردند که بسیجی مشهدی را آزاد کردند و ما هم به شوق آزادی  بسیجی مشهدی حوصله به خرج دادیم و با خودمان گفتیم شاید ما را هم آزاد کنند ولی خبری نشد.

این تنها بخشی از صحبت های آزاد علی اسکندری یکی از هزاران رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 اسکندری در سال 1362 به عضویت سپاه درآمده و راهی جبهه می شود تا ایستادگی را همراه با دیگر همرزمانش معنا کندو اجازه ندهد خاک عزیز ایران اشغال شود.

این رزمنده زنجانی هنگام اعزام به جبهه 17 ساله بود و به گفته خودش 97 ماه در جبهه ها حضور داشته و به دفاع از خاک میهن پرداخته است.

اسکندری روزهای اسارت خود را در زندان، دقیق حساب کرده، وی به مدت 11 ماه 11 روز به دست دشمن اسیر بود و به گفته خودش همان یک سال و خورده ای که در اسارت بود روزه اش قضا نشده است.

 شماره اش را هر طور شده بود تهیه کردم موقع تماس وقتی خودم را خبرنگار معرفی کردم گفت: قدمتان به روی چشم ولی خاطرات من به دردتان نمی خورد.

 قرارمان ساعت 10 صبح است در یکی از شهرک های اقماری زنجان و در یک مغازه بنگاه معاملاتی است، وقتی وارد مغازه بیشتر شبیه بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت رزمنده ای که در دوران اسارت هم روزه اش قضا نشد!

روایت رزمنده ای که در دوران اسارت هم روزه اش قضا نشد!