مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-09پزشكي

اُمیکرون به پاکستان رسید


اولین مورد ابتلا به سویه جدید کرونای «اُمیکرون» در پاکستان شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از شبکه خبری جیو نیوز ، ابتلای یک زن پاکستانی به ویروس کرونای اُمیکرون که به تازگی از خارج کشور وارد شهر کراچی، مرکز ایالت سند شده بود، تایید شد.

به گفته منابع خبری یک بیمارستان خصوصی در شهر کراچی پاکستان علائم سویه اُمیکرون ویروس کووید-19 در این بیمار را تایید و اعلام کرد: این بیمار در حال حاضر تحت نظارت قرار گرفته و روند قرنطینه وی آغاز شده است.

قاسم سومرو از مسئولین وزارت بهداشت ایالت سند پاکستان در مصاحبه با جیو نیوز گفت: بررسی نتایج تست کرونای یک زن پاکستانی که در فرودگاه کراچی گرفته شده، نشان می دهد این فرد به ویروس کرونای اومیکرون مبتلا است.

رسانه های محلی پاکستان به نقل از مسئولین بهداشتی پاکستان افزودند: از تمام اعضای خانواده و اطرافیان این شخص تست کرونا گرفته خواهد شد تا از شیوع گسترده این ویروس جهش یافته جلوگیری شود.

این در حالی است که اولین مورد ابتلا به کرونای اُمیکرون در پاکستان درحالی گزارش شده که دولت این کشور برای جلوگیری از ورود کرونای اُمیکرون، ورود پرواز ها و اتباع از 15 کشور مختلف از جمله شش کشور آفریقایی را ممنوع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمیکرون به پاکستان رسید

اُمیکرون به پاکستان رسید