مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-09دانش

پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان


رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زاهدان در ترم بهمن ماه سالجاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان از پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زاهدان در ترم بهمن ماه سالجاری خبر داد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا افزود: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی، در رشته های تربیت مربی پیش دبستانی ، مهندسی فناوری اطلاعات- فناوری اطلاعات ، مددکاری اجتماعی- خانواده و خدمات حقوقی امور قضایی برای نیمسال بهمن 1400 در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

وی افزود: در این نیمسال، رشته تمدیدی خدمات حقوقی امور قضایی علاوه بر رشته های مهرماه، در بهمن پذیرش می شود که امیدواریم مورد استقبال علاقمندان به این رشته قرار گیرد.

وی مناسب بودن شهریه تحصیلی، نسبت به سایر دانشگاه های غیر دولتی و اعطای وام قرض الحسنه (پیرو تفاهم نامه جهاددانشگاهی با بانک مهر ایران) به مبلغ یکصد میلیون ریال پرداخت شهریه برای دانشجویان جدیدالورود و امکان تقسیط شهریه در طول نیمسال تحصیلی و استفاده از وام قرض الحسنه صندوق رفاه دانشجویان را برای دیگر ورودی ها از دیگر مزایای فرآیند پرداخت شهریه در مراکز علمی کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان

پذیرش دانشجو بدون کنکور در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی زاهدان