مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 03:252021-12-09اجتماعي

گرمخانه شوش به نقطه ای دیگر از پایتخت منتقل می شود


محمدامین توکلی زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که گرمخانه شوش در حال حاضر دارد، - معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به شرایطی که گرمخانه شوش در حال حاضر دارد، با تصمیمات اتخاذ شده، این مجموعه به نقطه ای دیگر در پایتخت انتقال داده خواهد شد.

محمدامین توکلی زاده معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که گرمخانه شوش در حال حاضر دارد، با تصمیمات اتخاذ شده، این مجموعه به نقطه ای دیگر در پایتخت انتقال داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون گرمخانه واقع در خاوران را از 3 طبقه کاربری که در گذشته داشت به 2 طبقه رسانده ایم و پراکندگی آن را کم کرده و مجموعه بهاران که در مجاور آن قرار دارد را هم به فضای فعلی مددسرای خاوران اضافه و با آن ادغام کردیم تا دستورالعملهای بهداشتی را هم رعایت کنیم و با این اقدام وضعیت فعلی گرمخانه خاوران نسبت به گذشته بهتر شده است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران همچنین اضافه کرد: برای گرمخانه شوش قرار شده است که یک مجموعه جایگزین درست کنیم و مجموعه فعلی را به آنجا منتقل کرده تا از وضعیت کنونی خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه شوش به نقطه ای دیگر از پایتخت منتقل می شود

گرمخانه شوش به نقطه ای دیگر از پایتخت منتقل می شود