مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 00:552021-12-08بين الملل

هیئت آمریکایی برای حضور در مذاکرات با ایران به وین می رود


وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد هیئتی از مقامات آمریکایی اواخر این هفته برای حضور در مذاکرات هسته ای با ایران به وین می روند.

- به نقل از هیل، وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد هیئتی از مقامات آمریکایی اواخر این هفته برای حضور غیرمستقیم در مذاکرات هسته ای با ایران به وین خواهند رفت.

ند پرایس ، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که رابرت مالی ، فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران و هیأت همراه او قصد دارند در آخر هفته به مذاکرات بپیوندند.

در این ارتباط ند پرایس در بیان تمثیلی گفت: ما پایگاه خوبی داریم که می توانیم از آن استفاده کنیم، و امیدواریم که ایران مایل و قادر به انجام عملیات از آن پایگاه باشد تا این موضوع را آزمایش کند که آیا واقعاً می توانیم به بازگشت متقابل مطابقت با برجام دست یابیم یا خیر؟ پرایس با تکرار ارزیابی های قبلی آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا گفت که مذاکره کنندگان به زودی متوجه خواهند شد که آیا ایران با حسن نیت به مذاکره بازگشته است یا خیر.

پرایس همچنین گفت که او نمی تواند بگوید این دور از مذاکرات چقدر طول خواهد کشید.

ند پرایس در ادامه افزود: بنابراین، آماده مذاکره غیرمستقیم با ایران خواهیم بود، تا به دنبال پیشرفت باشیم و ببینیم آیا می توانیم به بازگشت متقابل به تواف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت آمریکایی برای حضور در مذاکرات با ایران به وین می رود

هیئت آمریکایی برای حضور در مذاکرات با ایران به وین می رود