مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 21:252021-12-08بين الملل

تاکید برهم صالح و هادی العامری بر وحدت ملی و حفظ امنیت و ثبات عراق


رییس جمهور عراق و رییس ائتلاف الفتح این کشور طی دیدار با یکدیگر بر لزوم حفظ وحدت ملی عراق و حفظ امنیت و ثبات این کشور تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برهم صالح رییس جمهور عراق و هادی العامری رییس ائتلاف الفتح عراق بر حمایت از امنیت و ثبات و تحکیم وحدت ملی تاکید کردند.

به نوشته موازین نیوز، در بیانیه ریاست جمهوری عراق آمده است: برهم صالح امروز میزبان العامری بود و در این دیدار اوضاع کلی کشور و تازه ترین تحولات سیاسی و امنیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این بیانیه، در دیدار صالح و العامری بر ضرورت حمایت از امنیت و ثبات کشور و ایستادگی قاطعانه در برابر تلاش های گروه های تروریستی داعش برای تهدید امنیت شهرها و بستن راه ها به روی اقدامات جنایتکارانه تروریستی که شهروندان را هدف قرار می دهند، تاکید شد.

در پایان بیانیه آورده شده است: رییس جمهور و رییس ائتلاف الفتح بر اهمیت یکپارچگی صفوف ملی و اتحاد همگان و عبور از مشکلات و دستیابی به منافع ملی مورد انتظار تاکید کردند.

العامری رییس ائتلاف الفتح مهم ترین گروه معترض به نتیجه انتخابات عراق است که به تازگی هم اسناد و شواهد بروز تقلب گسترده در انتخابات این کشور را به دادگاه فدرال ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید برهم صالح و هادی العامری بر وحدت ملی و حفظ امنیت و ثبات عراق

تاکید برهم صالح و هادی العامری بر وحدت ملی و حفظ امنیت و ثبات عراق