مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 21:152021-12-08سياسي

«بچه مهندس» و چند پروژه دیگر متوقف است


نویسنده سریال «بچه مهندس» درباره ساخت فصل جدید این سریال با بیان اینکه پیشتر طرح آن را به تلویزیون ارائه کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر طرح «بچه مهندس» و برخی دیگر از طرح های همکارانمان متوقف شده است تا نظرات نهایی از طریق آقای جبلی و شورای مورد اعتمادش داده شود.

- نویسنده سریال بچه مهندس درباره ساخت فصل جدید این سریال با بیان اینکه پیشتر طرح آن را به تلویزیون ارائه کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر طرح بچه مهندس و برخی دیگر از طرح های همکارانمان متوقف شده است تا نظرات نهایی از طریق آقای جبلی و شورای مورد اعتمادش داده شود.

حسن وارسته در گفت و گویی با ایسنا درباره طرح فصل جدید این سریال و طرح هایی که این روزها پس از حضور ریاست جدید سازمان با بررسی بیشتری مورد تصویب و تایید قرار می گیرند، توضیح داد: پیش از این سه طرح به تلویزیون ارائه داده ام که به دلیل تغییر مدیریت، هم این طرح ها و هم برخی دیگر از طرح های دیگر همکارانمان و حتی برخی همکاران که در حال تولید بوده، متوقف شده است تا نظرات نهایی از طریق آقای جبلی و شورای مورد اعتمادش داده شود.

این نویسنده با بیان اینکه هر سه طرح با عنوان های بچه مهندس ، مغلوب و ترنج ملودرام هستند، یادآور شد: قرار بود وارد فاز نگارش بچه مهندس شویم که با تغییر مدیریت فعلا متوقف شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بچه مهندس» و چند پروژه دیگر متوقف است

«بچه مهندس» و چند پروژه دیگر متوقف است