مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-08بين الملل

موج انتقادات علیه جانسون در پی انتشار یک ویدئو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از هفته نامه اشپیگل ، انتشار یک ویدئو نشان می دهد در دسامبر سال گذشته و زمانی که انگلیس در یک شرایط قرنطینه ای بسیار سخت برای مهار کرونا قرار داشت، - انتشار یک ویدئو که حاکی از برگزاری یک جشن در دفتر نخست وزیری انگلیس در دسامبر گذشته و همزمان با اعمال قرنطینه سخت کرونایی در کشور است انتقاد های زیادی را علیه جانسون و کابینه اش ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از هفته نامه اشپیگل ، انتشار یک ویدئو نشان می دهد در دسامبر سال گذشته و زمانی که انگلیس در یک شرایط قرنطینه ای بسیار سخت برای مهار کرونا قرار داشت، با وجود محدودیت های کرونایی، در ساختمان نخست وزیری انگلیس جشن بزرگی به مناسبت کریسمس برگزار شد.

فرستنده ITV انگلیس شب گذشته این ویدئو را منتشر کرده است.

در این ویدئو مشخص می شود که ده ها مقام دولتی در 18 دسامبر سال 2020 در یک پارتی همراه با نوشیدنی ها و بازی های دسته جمعی شرکت کرده اند.

این در حالی است که در آن دوره زمانی برگزاری هر گونه تجمعات و جشن ها در انگلیس به دلیل وخامت اوضاع کرونایی ممنوع بود.

البته بوریس جانسون شخصا در این مهمانی غیرقانونی شرکت نکرده بود، اما اتهاماتی که در روز های گذشته به کابینه دولتی اش وارد شده را شدیدا رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج انتقادات علیه جانسون در پی انتشار یک ویدئو

موج انتقادات علیه جانسون در پی انتشار یک ویدئو