مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-08دانش

بیشترین تعداد دانش آموختگان متعلق به کدام گروه تحصیلی است؟


بر اساس نتایج یک پژوهش، تعداد کل دانشجویان موسسات آموزش عالی کشور در سال تحصیلی 1399-1398 برابر سه میلیون و 183 هزار نفر بوده که از این تعداد بیش از 50 درصد را مردان تشکیل می دهند.

- بر اساس نتایج یک پژوهش، تعداد کل دانشجویان موسسات آموزش عالی کشور در سال تحصیلی 1399-1398 برابر سه میلیون و 183 هزار نفر بوده که از این تعداد بیش از 50 درصد را مردان تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حال حاضر مؤسسات آموزش عالی کشور به دو دسته دولتی و غیر دولتی تقسیم می شوند؛ موسسات آموزش عالی بخش دولتی شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی و حرفه ای می شوند؛ دستگاهها و مراکز آموزشی وابسته به بخش غیر دولتی نیز عبارت از دانشگاه آزاد اسلامی و موسسات آموزش عالی غیر دولتی و غیر انتفاعی است.

دانش آموخته آموزش عالی به فردی گفته می شود که یکی از دوره های تحصیلی آموزش عالی را با موفقیت به پایان رسانده و برابر ضوابط معین، مدرک تحصیلی دریافت می کند.

گروه تحصیلی به مجموعه ای از رشته های تحصیلی نظیر علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و دامپزشکی و هنر گفته می شود.

بر اساس گزارش مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار، تعداد کل دانشجویان موسسات آموزش عالی کشور در سال تحصیلی 1399-1398 برابر سه میلیون و 182 هزار و 989 نفر بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تعداد دانش آموختگان متعلق به کدام گروه تحصیلی است؟

بیشترین تعداد دانش آموختگان متعلق به کدام گروه تحصیلی است؟