مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-08سياسي

افزایش 3 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور


مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: کشفیات نیروی انتظامی در حوزه مواد مخدر در هشت ماهه سال جاری نسبت به پارسال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد ترحمی، مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سالن یادگار امام استانداری سمنان اظهار کرد: اعتیاد، معلول مجموعه عواملی است که افراد را به سمت اعتیاد سوق می دهد؛ استعمار جهانی، شبکه های فراملی مواد مخدر و گسترش بازار به منظور به دام انداختن جوانان ازجمله عوامل بحث اعتیاد است.

او گفت: کشفیات نیروی انتظامی در حوزه مواد مخدر در هشت ماهه سال جاری نسبت به هشت ماه سال گذشته، سه درصد افزایش داشته که نشان از تلاش مضاعف در این بخش دارد.

مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: جمع آوری، اهتمام و مسؤولیت پذیری در بحث مراکز ماده 16 (نگهداری و بهبودی معتادان متجاهر) به خوبی صورت می گیرد؛ اما چرخه فرآیند با نواقصی روبه رو است که باید اصلاح شود.

ترحمی بیان کرد: سمنان، ظرفیت شهر نمونه کشوری شدن در بحث مراکز ماده 16 را داراست.

مراقبت های بعد از خروج معتادان بهبودیافته ازجمله موارد چرخه فرآیند است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد تا این اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور

افزایش 3 درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور