مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 21:102021-12-07پزشكي

سفرهای دریایی در انتظار ابلاغ محدودیت های جدید


در حالی که پروتکل های بهداشتی اخیر برای مقابله سویه جدید کرونا به نام امیکرون از ابتدای هفته جاری تصویب شده، به گفته مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی هنوز ابلاغ نشده و اجرای آن در سفرهای دریایی منتظر آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی شیوع سویه جدید ویروس کرونا به نام امیکرون در کشورهای مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروتکل های جدیدی را برای سفرهای خارجی اعلام کرد که در آن فهرست کشورها از نظر سویه های جهش یافته بروزرسانی شد و کشورهای مختلف در سه دسته کشورهای ویژه(کشورهای با گردش بالای سویه جهش یافته ویروس کرونا)، کشورهای پرخطر (با شیوع بالای بیماری) و سایر کشورها تقسیم بندی و بر این اساس 68 کشور مشمول ممنوعیت و محدودیت های جدید سفر به ایران شدند .

این پروتکل جدید از ابتدای هفته جاری (شنبه 13 آذر ماه) تصویب و امضاء شده است اما به نظر می رسد هنوز برای حوزه حمل ونقل دریایی ارسال نشده و سفرهای دریایی همچنان با پروتکل های قبلی البته با قدری سخگیری بیشتر انجام می شود.

چنگیز جوادپور -مسئول هماهنگی مقابله با کرونا در سازمان بنادر و دریانوردی- در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به سوالی درباره چگونگی اجرای پروتکل ها و محدودیت های اخیر برای مقابله با سویه جدید کرونا به نام امیکرون، اظهار کرد: تا کنون پروتکل های جدید برای مقابله با شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای دریایی در انتظار ابلاغ محدودیت های جدید

سفرهای دریایی در انتظار ابلاغ محدودیت های جدید