مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-07سياسي

اولویت شهدا دین، اسلام و انقلاب بوده است


نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه و مهم شهدا دین و اسلام و انقلاب بوده است؛ گفت: زندگی اولویت دوم شهدای ما بوده است و همین مساله موجب شد تا در راه دفاع از اسلام و انقلاب درنگ نکنند و جانانه در میادین مختلف حاضر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، در یادواره شهید مدافع حرم شهید عبدالرحیم فیروزآبادی در مسجد سعادت نکا اظهار کرد: همه شهدای ما با اطاعت پذیری از رهبری و برای دین و اسلام و انقلاب جهاد کردند و همه ما باید ادامه دهنده راستین شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه و مهم شهدا دین و اسلام و انقلاب بوده است؛ افزود: زندگی اولویت دوم شهدای ما بوده است و همین مساله موجب شد تا در راه دفاع از اسلام و انقلاب درنگ نکنند و جانانه در میادین مختلف حاضر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه در حالیکه اولویت اصلی شهدا، ایمان و دین است؛ ما برای زندگی می جنگیم، خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که باید اول زندگی کنیم و بعد مسلمان شویم و مسلمان بودن،دین و ایمان ما در واقع در درجه دوم زندگی ما قرار دارد.

آیت الله محمدی لایینی افزود: همه تلاش ما باید برای حفظ دین و ایمان باشد و باید تلاش کنیم تا دین ما برقرار باشد و بدانیم که مصیبت در دین بد است و خداوند مجاهدین و شهدا را دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت شهدا دین، اسلام و انقلاب بوده است

اولویت شهدا دین، اسلام و انقلاب بوده است