مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 20:052021-12-07حوادث

توضیح پلیس درباره کلیپ ضرب و شتم یک کودک در فضای مجازی


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: اخیرا ویدئوی ضرب و شتم یک کودک در فضای مجازی منتشر شد که برخی از کاربران آن را به کشور ایران نسبت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رضا رضی امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان با بیان اینکه برخی از هم استانی های عزیز و حتی اصحاب رسانه نیز ضمن اعلام انزجار، واکنش های همدردی نسبت به موضوع نشان داده و پیگیر محل وقوع حادثه بودند، اظهار کرد: ضمن بررسی های اولیه پلیس فتا مشخص شد این کلیپ مربوط به ایران نیست و در سال 2019 اولین بار در فضای مجازی منتشر شده و مربوط به کشور هندوستان است.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل عدم توجه کاربران به منبع خبر، بازنشر ناآگاهانه اخبار جعلی و شایعات، در طول سال جاری چندین بار شاهد رواج شایعات بی اساس منتسب به استان گلستان یا کشورمان بودیم.

وی اظهار داشت: این اخبار گاها در فضای مجازی از سوی کاربران و جریانات خاص، با اهداف مغرضانه  با حذف صدا و یا صداگذاری کاذب و استفاده از ترفندهای خاص به منظور جریحه دار شدن احساسات عمومی و ایجاد جو روانی در کشور منتشر می شود.

  * انتشار اخبار نادرست در فضای مجازی از مصادیق اعمال مجرمانه است معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان ادامه داد: میزان موفقیت شایعه سازان در دستیابی به اهدافشان بستگی به بازنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح پلیس درباره کلیپ ضرب و شتم یک کودک در فضای مجازی

توضیح پلیس درباره کلیپ ضرب و شتم یک کودک در فضای مجازی