مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 20:002021-12-07سياسي

گفت وگو با تولید کننده عطر بیک در کشور/ استکبار چشم دیدن پیشرفت کشورمان را ندارد


استکبار از قبل از انقلاب چشم دیدن پیشرفت صنعتگران و تولید کنندگان ایرانی را نداشته و تحریم ها به دلیل جلوگیری از پیشرفت صنایع ایران وضع می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، با علی اکبر رفوگران مدیرعامل 90 ساله و بنیانگذار شرکت بیک یار، بنیانگذار مداد سوسمار، خودکار و عطر بیک، دارنده مدال امین الضرب و بیش از هفتاد سال کار تولید به گفت و گو پرداختیم که در ادامه می خوانید.

سوال: فعالیت حرفه ای شما از چندسالگی شروع و از چه سالی به کارآفرینی و تولید مشغول شدید؟ ج:مدیرعامل شرکت بیکیار: وقتی راجع به تولید صحبت می کنیم به فعالیت کاری اشاره می شود که حدود 70 سال است که در کار تجارت و تولید هستم.

وی افزود: ابتدا کارهای کوچکی مثل ساخت جوهر خوویس و  ساخت گوشه های آلبوم را آغاز و در این راه موفق بودم و در ادامه به ساخت خودکار بیک مشغول شدیم و تا پیش از تحریم ها حرف اول را در بازار میزدیم.

افزایش تولید تا 200 میلیون خودکار در سال رفوگران ادامه داد: تولید خودکار بیک را در ابتدا با 500 عدد و با افزایش تولید، تیراژ را به 200 میلیون عدد در سال افزایش دادیم.

مدیرعامل شرکت بیکیار اضافه کرد: در ابتدا ما در تولید موفق بودیم تا زمانی که جنگ، تحریم و تورم به وجود آمد و در دهه 60 قیمت ها روزانه بیشتر می شد و برخی خودکارهای چینی را با قیمت های ارزان به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگو با تولید کننده عطر بیک در کشور/ استکبار چشم دیدن پیشرفت کشورمان را ندارد

گفت وگو با تولید کننده عطر بیک در کشور/ استکبار چشم دیدن پیشرفت کشورمان را ندارد