مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:102021-12-07سياسي

قالیباف اشتباه خود در مورد ماجرای سیلی زدن عنابستانی به سرباز را پذیرفت


بعد از صحبت های دیشب جناب آقای عابد اکبری سرباز وظیفه راهور که تاکید می کرد حکم دادگاه سیلی را تایید کرده، بر خود لازم دانستم موضوع را پیگیری کنم تا ظلمی به این شهروند عزیز نشده باشد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از اتفاقات خوب این ایام، حضور در جمع شما دانشجویان عزیز بود.

سوالات صریح و دلسوزانه شما مرا مجاب کرد همان طور که ابتدای سخنانم عرض کردم تصمیم بگیرم فضای رسمی را کنار بگذارم و بر اساس منش یک بچه رزمنده پاسخ سوالاتتان را صریح و صادقانه بدهم و در تمام موارد به دور از حرف های کلی و کلیشه ای، واقعیت ها را باشما در میان گذاشتم و گمان می کنم بازخوردهای شما در پایان جلسه نشان داد که همچنان بهترین شیوه، همین منش مطابق با فرهنگ دفاع مقدس است.

⁣ اما درباره سوالاتی که درباره آقای عنابستانی مطرح شد،ذکر دو نکته ضروری است:اول اینکه در فضای رسانه ای، توضیحات کامل بنده درباره آن موضوع شنیده نشد و تخریب گران، یک جمله از آن صحبت را جدا کردند وبقیه صحبت های من در این موضوع مغفول واقع شد.

⁣ در آنجا برخطاکاری آن نماینده تصریح کردم وتاکید کردم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید برخورد محکم تری می کرد و همچنین اشاره کردم که برخلاف اتفاق مشابه دوره گذشته مجلس،پرونده نماینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف اشتباه خود در مورد ماجرای سیلی زدن عنابستانی به سرباز را پذیرفت

قالیباف اشتباه خود در مورد ماجرای سیلی زدن عنابستانی به سرباز را پذیرفت