مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 17:002021-12-07اقتصادي

دزپارت در زمینه گردشگری توانمندی های بسیاری دارد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: شهرستان دزپارت توانمندی های زیادی در زمینه گردشگری و گیاهان دارویی دارد.

- "دزپارت" در زمینه گردشگری توانمندی های بسیاری دارد ایسنا/خوزستان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: شهرستان دزپارت توانمندی های زیادی در زمینه گردشگری و گیاهان دارویی دارد.

نخستین جشنواره شکرانه برداشت زعفران استان خوزستان در شهرستان دزپارت امروز (سه شنبه) با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل امور اقتصادی، مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری، مدیرکل امور روستایی و شورا، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و سایر مدیران استانی و محلی نخستین جشنواره شکرانه برداشت زعفران در استان خوزستان برگزار شد.

سید احمد موالی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: قبل از تاسیس شدن شهرستان دزپارت یکی از دغدغه های بخش دهدز کم برخوردارتر بودن این منطقه بود و ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی را شاهد بودیم و متاسفانه ظهور و به روزی مشاهده نکردیم و با تاسیس شدن این شهرستان که بسیار خوشحال و آن را به فال نیک را می پندارم، بستری برای اینکه ما بتوانیم کمک های بیشتری برای این منطقه گسیل بدهیم، فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزپارت در زمینه گردشگری توانمندی های بسیاری دارد

دزپارت در زمینه گردشگری توانمندی های بسیاری دارد