مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 15:002021-12-07پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / سه شنبه 16 آذر 1400


بر اساس گزارش وزارت بهداشت در روز سه شنبه 16 آذر 1400، در زمان حاضر دو شهر کشور در وضعیت قرمز، 9 شهر در وضعیت نارنجی، 153 شهر در وضعیت زرد و 284 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ گسترش واکسیناسیون در کشور تاثیر خود را بر کاهش ابتلا به بیماری کووید 19 و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا گذاشته و تاکنون بیش از 108 میلیون دوز واکسن تزریق شده است.

به گفته کارشناسان بهداشت و درمان ، اغلب استان های کشور تا حدود زیادی از بحران کرونایی عبور کرده اند و البته با شناسایی سویه جدید با نام اومیکرون احتمال ایجاد جهش های جدید، سویه ها و نیز پیک های جدید در آن وجود دارد، اما با روند افزایشی واکسیناسیون در کشور امنیت مناسبی ایجاد شده و نگران کننده نیست.

هرچند روند جان باختگان و مبتلایان به کرونا در اکثر استان ها رو به کاهش است اما این بدان معنا نیست که شیوع ویروس کرونا در کشور متوقف شده است و می توان به زندگی قبل، بدون در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی بازگشت بلکه باید همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرد تا از شرّ این ویروس منحوس در امان بمانیم.

به گفته مسوولان بهداشت و درمان در حالی که روند کاهشی نرخ ابتلا به ویروس کرونا نسبت به هفته های قبل همچنان ادامه دارد، اجرای قرنطینه هوشمند این امیدواری را به وجود آورده که بتوانیم بحران این ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / سه شنبه 16 آذر 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / سه شنبه 16 آذر 1400