مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-07فرهنگي

جایزه UNFPA جشنواره قاهره برای امتحان شوکت امین


چهل و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم «قاهره» از روزهای 5 تا 14 آذر ماه جاری (26 نوامبر تا 5 دسامبر 2021) در خانه اُپرا در شهر قاهره در کشور مصر برگزار شد.

- چهل و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم قاهره از روزهای 5 تا 14 آذر ماه جاری (26 نوامبر تا 5 دسامبر 2021) در خانه اُپرا در شهر قاهره در کشور مصر برگزار شد.

منصور جهانی ـ فیلم سینمایی امتحان به کارگردانی شوکت امین کورکی جایزه صندوق جمعیت سازمان ملل متحد UNFPA در چهل و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم قاهره در کشور مصر را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی ئه زموون (امتحان) The Exam به کارگردانی شوکت امین کورکی، به تهیه کنندگی ممد اکتاش، به نویسندگی مشترک شوکت امین کورکی و محمدرضا گوهری فیلمنامه نویس سرشناس ایرانی و محصول مشترک اقلیم کردستان عراق و کشورهای آلمان و قطر؛ در جدیدترین حضور جهانی خود در بخش رقابتی پانورامای بین الملل در چهل و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم قاهره Cairo در کشور مصر به عنوان قدیمی ترین کشور عربی در صنعت سینما و مهم ترین جشنواره فیلم در آفریقا و جهان عرب، روی پرده رفت و مورد استقبال تماشاگران حاضر در این رویداد معتبر و رده الف سینمای جهان و همچنین منتقدان و نویسندگان سینمایی قرار گرفت و توانست جایزه صندوق جمعیت سازمان ملل متحد UNFPA این دوره از جشنواره را از آن خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه UNFPA جشنواره قاهره برای امتحان شوکت امین

جایزه UNFPA جشنواره قاهره برای امتحان شوکت امین