مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-07اجتماعي

ستاد ملی تالاب های کشور به زودی تشکیل می شود


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه سند واگذاری تالاب انزلی باطل و به حالت قبل بازگشت، گفت: به زودی ستاد ملی تالاب های کشور با حضور معاون اول رییس جمهور تشکیل می شود و وضعیت حق آبه ها مشخص می شود.

- به گزارش  خبرگزاری فارس،  علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست  روز دوشنبه در آیینی که به مناسبت روز دانشجو در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج برگزار شد، با اشاره به ضرورت مصرف مازوت در برخی مواقع سال، افزود:  هرچند  قطعی برق در فصل سرما ممکن است  مشکل ساز شود  خود مردم هم رضایت می دهند که درصدی از آلایندگی را برای مدتی موقت تحمل کنند، اما دستگاه ها نباید این نگاه را بهانه ای برای فرار از قانون و انجام ندادن تکالیف خود تلقی کنند.

یا سولفور زدایی و یا حذف سوخت مازوت وی اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست و دولت سیزدهم در این زمینه از ابتدای استقرار با جدیت ورود کرده و حتما روند به این سمت و سو خواهد رفت که یا سولفورزدایی از مازوت به نحو مطلوب انجام شود یا در غیر این صورت مجوز مازوت سوزی صادر نشود.

سلاجقه گفت:  این نیروگاه ها نیز تا زمانیکه سولفورزدایی از سوخت مازوت نکنند پلمب خواهند بود مگر در مواقع اضطرار که شورای عالی امنیت ملی تصمیم بگیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی تالاب های کشور به زودی تشکیل می شود

ستاد ملی تالاب های کشور به زودی تشکیل می شود