مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 14:102021-12-07سياسي

استقبال مردم شهرکرد از خانواده شهید تازه شناسایی شده شهید کرباسی


مردم و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری چهارمحال و بختیاری عصر امروز از خانواده شهید تازه شناسایی شده شهید والامقام محمدعلی کرباسی در شهرستان اردل در بدو ورود به شهرکرد استقبال کردند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مردم و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری چهارمحال و بختیاری عصر امروز از خانواده شهید تازه شناسایی شده شهید والامقام محمدعلی کرباسی در شهرستان اردل در بدو ورود به شهرکرد استقبال کردند.

جعفر مردانی 16 آذرماه در آیین استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده شهید محمدعلی کرباسی در بدو ورود به شهرکرد، اظهار کرد: مردم شهرکرد امروز میزبان خانواده این شهید گرانقدر و هیات همراه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: امینت، آسایش، عزت، آرامش و سربلندی امروز کشور مدیون فداکاری و ایثار شهدا است، شهدا جان خود را فدا کردند تا امنیت در این کشور حاکم شود.

وی با بیان اینکه تمامی مردم چهارمحال و بختیاری امروز خانواده شهید کرباسی محسوب می شوند، مزار این شهید بزرگوار در شهرستان اردل قرار دارد و اکنون فرزند تمامی پدران و مادران این استان و برادر تمامی خواهران و برادران است.

مردانی با اشاره به برگزاری یادواره برای گرامیداشت شهید تازه شناسایی شده محمدعلی کرباسی در مهدیه مصلی شهرکرد، بیان کرد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم شهرکرد از خانواده شهید تازه شناسایی شده شهید کرباسی

استقبال مردم شهرکرد از خانواده شهید تازه شناسایی شده شهید کرباسی