مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-07حوادث

وجود گاردریل ناایمن یکی از دلایل حادثه رانندگی در محور کاشان - قم


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، وجود گارد ریل نا ایمن در محور کاشان – قم را یکی از علت های وقوع حادثه برخورد تریلر با اتوبوس مسافربری که منجر به 8 کشته و 16 مصدوم شد عنوان کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، وجود گارد ریل نا ایمن در محور "کاشان – قم" را یکی از علت های وقوع حادثه برخورد تریلر با اتوبوس مسافربری که منجر به 8 کشته و 16 مصدوم شد عنوان کرد.

سرهنگ اصغر زارع با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت 3و 25 دقیقه بامداد امروز یک دستگاه خودروی تریلر حین تردد در جاده کاشان _ قم از مسیر خود منحرف و به لاین مخالف رفته و با یک دستگاه اتوبوس مسافربری که با 21 مسافر از دهدشت استان کهکیلویه و بویر احمد به سمت تهران در حرکت بود برخورد می کند.

وی افزود: در این حادثه بر اثر شدت برخورد یک نفر از سرنشینان تریلر و 7 نفر از سرنشینان اتوبوس مسافربری در صحنه تصادف جان باخته و 16 نفر نیز مصدوم شدند که 11 نفر از این افراد بستری شده و 5 نفر نیز مصدومیت آنها سطحی بوده است.

نقش گاردریل نا ایمن در وقوع و شدت حادثه امروز رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان این پلیس علت اصلی حادثه را ناتوانی راننده تریلر در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی تشخیص دادند، اظهار کرد: ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود گاردریل ناایمن یکی از دلایل حادثه رانندگی در محور کاشان - قم

وجود گاردریل ناایمن یکی از دلایل حادثه رانندگی در محور کاشان - قم