مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-07حوادث

کشف کلاهبرداری 20 میلیاردی در کرمان


رییس پلیس آگاهی استان کرمان از کشف کلاهبرداری و فروش مال غیر به ارزش 20 میلیارد ریال و دستگیری 2 نفر متهم در این رابطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، یدالله حسن پور رییس پلیس آگاهی استان کرمان اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران این پلیس از کلاهبرداری و فروش مال غیر یک قطعه زمین در شهر کرمان مطلع و بررسی موضوع را دستور کار  قرار دادند.

وی افزود: با حصول اطمینان از کلاهبرداری و ضمن کسب دستور قضایی، 2 متهم در این رابطه شناسایی و پس از چند روز تعقیب و مراقبت شبانه روزی در مخفی گاه خود واقع در شهر کرمان دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به سابقه داربودن متهمان در امر جعل اسناد و فروش مال غیر، عنوان داشت: متهمان در بازجویی های پلیسی به کلاهبرداری و فروش مال غیر به ارزش 20 میلیارد ریال از طریق تنظیم سند ثبتی جعلی و فروش یک قطعه زمین به متراژ 200 متر مربع واقع در شهر کرمان اعتراف کردند.

وی در پایان از شهروندان خواست: هنگام معامله املاک تا اطمینان کامل از مالکیت طرف مقابل از تنظیم هر گونه قرار داد و پرداخت وجه خودداری کنند.

انتهای پیام/3388/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری 20 میلیاردی در کرمان

کشف کلاهبرداری 20 میلیاردی در کرمان