مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-07اقتصادي

افتتاح نمایشگاه تولیدات روستاییان خراسان جنوبی با حضور سردار «زهرایی»


مسئولان سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: فردا اولین نمایشگاه تولیدات صندوق های قرض الحسنه صنایع دستی و مواد غذایی روستاییان خراسان جنوبی با حضور سردار «محمد زهرایی» رییس سازمان بسیج سازندگی کشور افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از برنامه های سازمان بسیج سازندگی در راستای اشتغال و توانمندسازی در نقاط روستایی با هدف افرایش روحیه اتحاد و همدلی در بین مردم  ایجاد صندوق های قرض الحسنه است.

وی بیان داشت: حدود سه سال است که در خراسان جنوبی با همکاری 20 نفر از تسهیل گران سازمان بسیج سازندگی آموزش های میدانی در راستای توانمندسازی ظرفیت سنجی موارد مختلف روستایی و حاشیه شهرها و محلات این صندوق ها با محوریت مساجد در حال پیگیری است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه ظرفیت سنجی ها براساس جلسات مختلف کارشناسی با حضور مردم در راستای حل مشکلات، ظرفیت ها، توانمندسازی ها و پتانسیل ها که وجود دارد شناسایی می شود، گفت: صندوق های قرض الحسنه که در نهایت به تشکیل صندوق ها منجر می شود علاوه بر ایجاد اشتغالزایی و کمک به اشتغالزایی سبب افزایش همدلی و همراهی مردم در منطقه و محله می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه تولیدات روستاییان خراسان جنوبی با حضور سردار «زهرایی»

افتتاح نمایشگاه تولیدات روستاییان خراسان جنوبی با حضور سردار «زهرایی»