مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-07اجتماعي

ماجرای فیلم آزار و اذیت یک معلم/ معلمی که دانش آموزانش را بخشید!


این روزها فیلم آزار و اذیت یک معلم در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود؛ فیلمی که برای 6 سال پیش است و بازنشر آن موجب فشار روحی مضاعف به خانواده این معلم شده است، - اما اصل ماجرا چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طی روزهای اخیر فیلمی از آزار و اذیت یک معلم توسط دانش آموزانش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده که این امر ناراحتی و واکنش های فراوانی از سوی افکار عمومی و مردم به دنبال داشته است.

صیاد درگاهپور مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این معلم، معلم یکی از روستاهای شهرستان بروجرد بوده که بیش از یک سال است، بازنشسته شده است.

وی با تاکید بر اینکه این فیلم که امروز در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به شش سال پیش است عنوان کرد: همان موقع هم حراست و ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش قصد ورود به این قضیه را داشته اند که این معلم اعلام کردند که اینها دانش آموزان من بوده اند و من هم گذشت کرده ام.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: متأسفانه انتشار این فیلم در فضای مجازی موجب ناراحتی و فشار روحی به خانواده این معلم شده است.

همچنین در این رابطه محمد حسین کفراشی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در اظهار نظری گفته است: این فیلم جدید نیست و مربوط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فیلم آزار و اذیت یک معلم/ معلمی که دانش آموزانش را بخشید!

ماجرای فیلم آزار و اذیت یک معلم/ معلمی که دانش آموزانش را بخشید!