مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-07سياسي

فعالیت قرآنی در 17 کشور و کاهش آسیب های اجتماعی از ثمرات مؤسسات قرآنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یک موسسه قرآنی در حاشیه شهر مشهد با تلاش های خود منجر به صفر شدن آسیب های اجتماعی در این منطقه شد به طوری که جانشین نیروی انتظامی استان خراسان رضوی از برچیده شدن کیوسک کلانتری از این ناحیه خبر داده و اعلام کرده است که از این پس، - معاون توسعه ارتباطات و مشارکت های سازمان دارالقرآن از تأسیس 17 موسسه قرآنی در خارج از کشور خبر داد و اعلام کرد: برخی از این موسسات در کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یک موسسه قرآنی در حاشیه شهر مشهد با تلاش های خود منجر به صفر شدن آسیب های اجتماعی در این منطقه شد به طوری که جانشین نیروی انتظامی استان خراسان رضوی از برچیده شدن کیوسک کلانتری از این ناحیه خبر داده و اعلام کرده است که از این پس، هزینه این کلانتری به این موسسه قرآنی واریز می شود .

این ها بخشی از سخنان حجت الاسلام قاسم الحایی سحر معاون توسعه ارتباطات و مشارکت های سازمان دارالقرآن در گفتگو با خبرنگار سازمان تبلیغات اسلامی است.

او در این مصاحبه می افزاید: یک مؤسسه قرآنی دیگر در ارومیه توانسته با تلاش های خود 17 مؤسسه قرآنی در خارج از کشور از جمله هلند، اسپانیا، ترکیه، سوئد و عراق راه اندازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت قرآنی در 17 کشور و کاهش آسیب های اجتماعی از ثمرات مؤسسات قرآنی است

فعالیت قرآنی در 17 کشور و کاهش آسیب های اجتماعی از ثمرات مؤسسات قرآنی است