مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-07سياسي

سیلی یا هُل مسئله این است!


واکنش سریع عابد اکبری به این ماجرا، نشان می ‎دهد که همچنان زخم کاری که بر غرور او نشسته است، درمان نشده است و جای سیلی همچنان درد می کند.

- عصرایران؛مصطفی داننده- قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی با سینه ای ستبر گفت: در خصوص آقای عنابستانی که دانشجویان اشاره کردند، نماینده مجلس سیلی نزد و صرفا سرباز را هول داد اما حق همین هول دادن را نداشت؛ اگر چه ما شاهد بودیم که در مجلس قبل در خصوص موضوع گمرک این گونه موضوع پیگیری نشد.

بعد از سخنان رییس مجلس، عنابستانی نماینده پرحاشیه مجلس هم در پست اینستاگرامی خود نوشت: البته واضح بود که ماه پشت ابر نمی ماند اما از شجاعت ریاست محترم مجلس آقای دکتر قالیباف تشکر می کنم که بعد از چندین ماه دروغ پراکنی، ایشان بالاخره به اندازه کمی حقیقت را روشن کردند! در این میان اما سرباز راهنمایی و رانندگی در لایو یا همان پخش زنده اینستاگرام؛ محکم روی حرف اول خود ایستاد و گفت که عنابستانی به او سیلی زده است.

عابد اکبری گفت: اتهام سیلی زدن عنابستانی در دادگاه تایید شده، چطور رییس مجلس می گوید او فقط مرا هل داده؟ الان در مرحله ای هستیم که باید پرتقال فروش را پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی یا هُل مسئله این است!

سیلی یا هُل مسئله این است!