مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-07سياسي

پروژه های نفت و گاز استان ایلام در وزارت نفت پیگیری شد


نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی پروژه های نفت و گاز از تعیین تکلیف کارگران بیکار شده در میدان آذر تا اولویت استخدام نیروهای بومی و توسعه میادین نفت و گاز را در وزارت خانه پیگیری کرد.

- ایسنا/ایلام نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی پروژه های نفت و گاز از تعیین تکلیف کارگران بیکار شده در میدان آذر تا اولویت استخدام نیروهای بومی و توسعه میادین نفت و گاز را در وزارت خانه پیگیری کرد.

دکتر سارا فلاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دیدار با محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، ابوذر شریفی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و جمعی از مدیران این وزارتخانه پیگیر مسائل استان در حوزه این وزارتخانه شدیم.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این دیدار نگرانی استان از بیکار شدن حدود 350 نفر از نیروهای خدمات و حراست میدان آذر شهرستان مهران که قرار است پس از بهره برداری زیر نظر شرکت نفت و گاز غرب مدیریت شود، ابراز کرده و افزود: خواستار جلوگیری از بیکار شدن این افراد توسط مسئولین شدیم که در این خصوص، مدیرعامل شرکت ملی نقت ایران دستور داد که این افراد بیکار نشوند و موقعیت کاری آنها مانند گذشته حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نفت و گاز استان ایلام در وزارت نفت پیگیری شد

پروژه های نفت و گاز استان ایلام در وزارت نفت پیگیری شد