مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-07حوادث

کلاهبرداران فروش شارژهای شگفت انگیز در دام پلیس فتای زنجان


فیشینگ کاران حرفه ای در قالب فروش شارژ شگفت انگیز و ارزان قیمت، توسط پلیس فتای زنجان شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان گفت: فیشینگ کاران حرفه ای در قالب فروش شارژ شگفت انگیز و ارزان قیمت، توسط پلیس فتای زنجان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در رابطه با ماجرای دستگیری فیشینگ کاران، اظهار کرد: در پی وصول شکواییه یکی از شهروندان زنجانی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی که موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان جرم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی در رابطه با روش کلاهبرداری فیشنگ کاران، افزود: برابر اظهارات شاکی و بررسی های فنی، مشخص شد متهمان با طراحی ربات تلگرامی و هدایت کاربران به درگاه بانکی جعلی هدایت کرده و پس از دریافت اطلاعات حساب آنان، اقدام به برداشت وجه از حساب به صورت غیرمجاز می کنند.

این مسئول با بیان اینکه با بررسی های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی سه متهم در استان های مختلف مورد شناسایی قرار گرفت، تصریح کرد: با هماهنگی قضایی ، همه ادله های دخیل در ارتکاب بزه کشف و به پلیس فتای استان زنجان منتقل شدند.

رییس پلیس فتای استان با بیان اینکه در بازجویی های اولیه متهمان منکر هرگونه بزه ارتکابی می شدند ولی پس از مواجه شدن با مستندات و مدارک جمع آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداران فروش شارژهای شگفت انگیز در دام پلیس فتای زنجان

کلاهبرداران فروش شارژهای شگفت انگیز در دام پلیس فتای زنجان