مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 22:052021-12-06سياسي

شالوده کار شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، کادرسازی برای نظام از ظرفیت نخبگان است


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان گفت: شالوده کار شورای ائتلاف، براساس کار تشکیلاتی و حرکت در مسیر ولایت و کادرسازی برای نظام با تکیه بر ظرفیت نخبگان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد سادات در نشست هم اندیشی اعضای شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی براساس اعتقاد به مبانی اسلام و در چارچوب مکتب اسلام به جهت بسط ید و انتخابات ریاست جمهوری این شورا ظرفیت خود را به منصه ظهور گذاشته است.

وی عنوان کرد: شالوده کار ائتلاف هم براساس کار تشکیلاتی و حرکت در مسیر ولایت و کادرسازی برای نظام با تکیه بر ظرفیت نخبگان، جوانان و بانوان است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه می گوییم شورای ائتلاف، یک شعار نیست بلکه یک استراتژی است که اعضای این شورا دنبال می کنند و به دنبال وحدت در بین نیروهای انقلابی و جریانات سیاسی است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان اذعان داشت: در تلاش هستیم که اگر اختلافی هم بین جریان های سیاسی وجود دارد به اختلاف بزرگ و ریشه دار تبدیل نشود.

وی گفت: وجود سلایق مختلف در بین احزاب سیاسی طبیعی بوده و همه تلاش ما این است بتوانیم با کادرسازی مناسب در مسیر خدمت به مردم و حفظ نظام گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شالوده کار شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، کادرسازی برای نظام از ظرفیت نخبگان است

شالوده کار شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، کادرسازی برای نظام از ظرفیت نخبگان است