مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-06دانش

تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران 16 آذرماه افتتاح می شود


رییس دانشگاه تهران از افتتاح شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران در روز سه شنبه 16 آذر ماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و گفت: - این تلویزیون اینترنتی می تواند محلی برای انتشار صدای دانشجویان دغدغه مند باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی در جمع دبیران و نمایندگان انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی هنری و همچنین برخی فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه تهران، افزود: برنامه های شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه می تواند طوری طراحی شود که هر هفته یک میزگرد با حضور اعضای یکی از انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران و اساتید مرتبط با حوزه فعالیت آن انجمن علمی درباره یک مسئله روز کشور برگزار شود و دغدغه ها درباره آن موضوع از منظر دانشجویان دانشگاه تهران مورد بررسی قرار گیرد.

رییس دانشگاه تهران اظهار کرد: اعتقاد داریم که باید فضا را برای فعالیت های علمی دانشجویی در بستر انجمن ها و کانون های دانشجویی فراهم کنیم تا بتوانیم فارغ التحصیلانی تربیت کنیم که بتوانند با داشتن مهارت های فعالیت جمعی، راه حلی برای رفع مشکلات کشور ارائه دهند.

وی یکی از مسیرهای ارتقای کیفیت دانشگاه را توجه به انجمن های علمی دانشجویی دانست و افزود: روند تغییرات کمی و کیفی فعالیت های انجمن های علمی دانشجویی و همچنین ارزیابی آنها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران 16 آذرماه افتتاح می شود

تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران 16 آذرماه افتتاح می شود