مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-06بين الملل

آفریقای جنوبی: اومیکرون پیامدهای شدیدی ایجاد نکرده است


با این حال کارشناسان اعلام کردند که زمان بیشتری برای پاسخگویی کامل به سوالات مربوط به شدت کرونا ناشی از نوع جدید اومیکرون نیاز است.

- با این حال کارشناسان اعلام کردند که زمان بیشتری برای پاسخگویی کامل به سوالات مربوط به شدت کرونا ناشی از نوع جدید اومیکرون نیاز است.

شورای تحقیقات پزشکی آفریقای جنوبی (SAMRC) پس از انجام یک نمایه بالینی درمورد پذیرش بیماران مبتلا به سویه اومیکرون در استان گاوتنگ ، در این کشور اعلام کرد: شیوع این سویه جدید پیامدهای شدیدی که در جریان موج های دیگر کرونا وجود داشت، ایجاد نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از پایگاه اینترنتی لوساکاتایم( lusakatime) ، یک سوال مهم در مورد شیوع سویه جدید کرونا به نام اومیکرون این است که آیا شدت بیماری ناشی از آلودگی به این گونه از کرونا با توجه به تعداد جهش های زیادی که دارد، مشابه، خفیف تر یا شدیدتر از دیگر سویه های این ویروس است؟ شورای تحقیقات پزشکی آفریقای جنوبی در گزارشی اعلام کرد که رصدهای دقیق بیماران مبتلا به اومیکرون در 2 هفته گذشته نشان می دهد که اکثر بیماران مبتلا به این سویه که در بخش های کرونایی در بیمارستان بستری بودند نیازی به دریافت اکسیژن نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفریقای جنوبی: اومیکرون پیامدهای شدیدی ایجاد نکرده است

آفریقای جنوبی: اومیکرون پیامدهای شدیدی ایجاد نکرده است