مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-06دانش

استاد بوشهری در بین دانشمندان برتر جهان قرار گرفت


دکتر ملک زاده با دارا بودن تعداد 111 مقاله در حوزه موضوعی و سه هزارو 128 استناد در حوزه موضوعی در سال 2021 به عنوان دانشمند برتر یک درصد جهان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، بر اساس گزارش پایگاه استنادی جهان اسلام، پروفسور پرویز ملک زاده عضو هیات علمی مهندسی مکانیک دانشگاه خلیج فارس، برای هفتمین سال متوالی در جمع دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار گرفت.

بر پایه اعلام دانشگاه خلیج فارس، بر پایه داده های پایگاه ای اس سی، شاخص های اساسی علم (ESI) و WOS دکتر ملک زاده با دارا بودن تعداد 111 مقاله در حوزه موضوعی و سه هزارو 128 استناد در حوزه موضوعی در سال 2021 به عنوان دانشمند برتر یک درصد جهان معرفی شدند.

برای قرار گرفتن در فهرست پژوهشگران برتر، کلیه فعالیت های علمی 10 ساله اخیر در سطح بین المللی از جمله تعداد مقالات، تعداد استنادها، تعداد مقالات پراستناد، تعداد استناد به مقالات پراستناد مورد بررسی قرار می گیرد.

  همچنین مسائلی نظیر، رعایت اصول اخلاقی در پژوهش، رعایت میزان خود استنادی در حد قابل قبول و نیز مقالات باز پس گیری شده در انتخاب یک پژوهشگر برای این فهرست هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد بوشهری در بین دانشمندان برتر جهان قرار گرفت

استاد بوشهری در بین دانشمندان برتر جهان قرار گرفت