مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-06دانش

چه کسانی در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها پذیرش می شوند؟


دفترچه راهنمای شرکت در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش کشور قرار گرفته و داوطلبان می توانند از شرایط و جزییات ثبت نام در این رشته ها مطلع باشند.

- دفترچه راهنمای شرکت در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت مرکز سنجش آموزش کشور قرار گرفته و داوطلبان می توانند از شرایط و جزییات ثبت نام در این رشته ها مطلع باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس مصوبات بیست و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1400 (رشته های بدون آزمون) تکمیل نشده اند، پذیرش براساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) برای نوبت بهمن ماه صورت گیرد.

به این ترتیب، ثبت نام و انتخاب رشته برای ظرفیت های خالی مانده رشته محل هایی که در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1400 تکمیل نشده است به صورت اینترنتی تا روز شنبه 20 آذر ماه 1400 ادامه دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دوره مذکور، همزمان با شروع ثبت نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://sanjesh.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها پذیرش می شوند؟

چه کسانی در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها پذیرش می شوند؟