مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-06سياسي

استاندار جدید، خود را وقف مردم کند/ لزوم ادامه داشتن اقدامات جهادی


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: استاندار جدید خراسان شمالی باید خود را وقف مردم کند تا بخشی از مشکلات مردم در استان برطرف شود.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: استاندار جدید خراسان شمالی باید خود را وقف مردم کند تا بخشی از مشکلات مردم در استان برطرف شود.

حجت الاسلام رضا نوری، امروز 15 آذر ماه در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: یازدهمین استاندار خراسان شمالی، فردی بومی است و به همین دلیل می تواند با تکیه بر سابقه علمی، دانشگاهی و اجرایی خود با سرعت بیشتری کار در استان را آغاز کند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی استانی کم برخوردار است، ادامه داد: مقام معظم رهبری در سفر تاریخی خود به استان اعلام کردند که خراسان شمالی با توجه به ظرفیت هایی که دارد می تواند به 10 استان برتر کشور تبدیل شود که این موضوع نیازمند بالفعل شدن ظرفیت های بالقوه است.

نوری افزود: این فرمایش رهبری در استان هنوز حاصل نشده و بدین منظور باید تمام ادارات، نمایندگان، دستگاه قضایی، دانشگاهیان و مردم دست به دست هم دهند تا این موضوع محقق شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: البته بخشی از این موضوع نیز به حمایت های مسئولان کشوری مربوط می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار جدید، خود را وقف مردم کند/ لزوم ادامه داشتن اقدامات جهادی

استاندار جدید، خود را وقف مردم کند/ لزوم ادامه داشتن اقدامات جهادی