مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 19:552021-12-05سياسي

مجاهد سرزمین مجاهدت های خاموش


حاج آقای حیدری را می توان پدر معنوی رزمندگان در کردستان و یاور واقعی محرومان آن سرزمین دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس یدالله جوانی در یادداشتی تحت عنوان مجاهد سرزمین مجاهدت های خاموش نوشت: یک دیدار و هم کلام شدن هر چند کوتاه، کفایت می کرد تا جذب اخلاق و شخصیت دوست داشتنی اش شوی.

توفیق زیارتش در زمستان 1359، در یکی از روستاهای اطراف سنندج نصیب نگارنده این سطور شد و همین دیدار مقدمه یک دوستی و ارادت بیش از چهل سال گردید.

او اکنون به کاروان همسنگران و دوستان شهیدش ملحق شده است.

  او به عنوان یک طلبه بسیجی در مهرماه 1359 به کردستان رفت تا چند ماهی را در کسوت روحانی تبلیغی ـ رزمی به رزمندگان و مردم آن دیار خدمت کند، اما طولانی شدن دوران مجاهدتش در سرزمین مجاهدت های خاموش، از او یک شخصیت استثنایی ساخت.

مردم کردستان و تمامی رزمندگان در دهه 60 و پس از آن، اعم از پیشمرگان کرد مسلمان، پاسداران، بسیجیان و ارتشی ها و سایر خدمتگزاران در سرزمین مظلوم کردستان از مهاجرین گرفته تا انصار، همگی خاطره های خوب و شیرینی از ابوالشهید حضرت حجت الاسلام والمسلمین نورالدین حیدری به یاد دارند.

حقاً و انصافاً باید اعتراف کرد که قلم افرادی چون حقیر، از وصفش ناتوان است و نمی تواند مجاهدت های این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر، این پیشکسوت عرصه جهاد، ایثار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهد سرزمین مجاهدت های خاموش

مجاهد سرزمین مجاهدت های خاموش