موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:152021-12-05بين الملل

مقام ارشد وزارت خارجه: اصلاحات و پیشنهاد های مورد نظر ایران بر روی متن پیش نویس شش دور گذشته مشخص شده


همانطور که اشاره شد هیأت ایرانی در روز سوم گفتوگوها دو پیشنویس کامل را به طرف مقابل ارائه کرد.

پیشنویس نخست که به موضوع رفع تحریمهای ظالمانه و غیرقانونی علیه ایران میپردازد، - همانطور که اشاره شد هیأت ایرانی در روز سوم گفتوگوها دو پیشنویس کامل را به طرف مقابل ارائه کرد.

پیشنویس نخست که به موضوع رفع تحریمهای ظالمانه و غیرقانونی علیه ایران میپردازد، دربرگیرنده تعهدات رفع تحریمها از سوی آمریکاست.

یک مقام ارشد وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آخرین وضعیت مذاکرات در وین را تشریح کرد که متن آن توسط وزارت خارجه منتشر شده است و در پی می آید: به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ لطفا آخرین وضعیت گفت و گوها، مهمترین پیشرفتهای حاصل شده و چالشهای پیش رو تشریح بفرمایید.

خوب در ابتدا باید اشاره کرد که این اولین دور از مذاکراتی بود که توسط دولت جدید جمهوری اسلامی ایران برگزار میشد و با درنظر داشت بن بست های حل نشده در دور ششم، از پیش مشخص بود که قرار نیست در این دور از گفتوگوها به نتیجه نهایی رسید.

با این وجود، دولت بر این عقیده بود که هیأت مذاکره کننده باید در این دور از گفتوگوها هم از منظر تخصصی و ترکیب نفرات و هم در زمینه متون و پیشنهادات با دست پر در وین حاضر شود، چراکه اولا هیات مذاکراتی اعزامی بنابر ماموریت برای دستیابی به یک توافق خوب عازم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام ارشد وزارت خارجه: اصلاحات و پیشنهاد های مورد نظر ایران بر روی متن پیش نویس شش دور گذشته مشخص شده

مقام ارشد وزارت خارجه: اصلاحات و پیشنهاد های مورد نظر ایران بر روی متن پیش نویس شش دور گذشته مشخص شده