مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-05اجتماعي

چشم انداز زیبای پاییزی در پیاده راه بوعلی همدان


برگزاری جشنواره «گذر پاییز» در پیاده راه بوعلی حال و هوای پرنشاطی را به شهر بخشیده و شهروندان را سر ذوق آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، جشنواره گذر پاییز در پیاده راه بوعلی که از ظهر امروز به همت شهرداری در حال برگزاری است حال و هوای فصل پاییز صورت گرفته و بدون تردید رهگذران از این پیاده راه تصاویری بی نظیر و بی سابقه  از فصل پاییز را به خاطر می سپارند.

حسین مردانی افزود: شاخ و برگ های پاییزی جلوه زیبایی به مناظر شهری می بخشند و وجود آنها در کنار نماد کرسی که جزیی از فرهنگ کهن شهر همدان و نمایانگر فرا رسیدن  زمستان است باعث ثبت تصاویری بی نظیر و ماندگار در ذهن رهگذران می شود.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر شهروندان خوش ذوق همدانی از این طرح افزود: طرح گذر پاییزی طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان روز دوشنبه در پیاده راه بوعلی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: برگ های فصل خزان  پس از جمع آوری برای تولید کود و تغذیه مناسب برای رشد گیاهان و بهبود فضای سبز شهری طی فرآیندی مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان افزود: اگر چه وجود برگ های رنگارنگ در این فصل موجب خلق زیبایی های طبیعی خاصی در سطح شهر می شود اما به لحاظ مدیریت شهری و جلوگیری از هر گونه آبگرفتگی در کانال ها و دریچه های آبرو ، شهرداری موظف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز زیبای پاییزی در پیاده راه بوعلی همدان

چشم انداز زیبای پاییزی در پیاده راه بوعلی همدان