مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-05اقتصادي

راه اندازی سامانه «شفافیت» شهرداری رفسنجان تا پایان 1400


شهردار رفسنجان از راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری تا پایان سال 1400 خبر داد و گفت: سامانه نظام جامع پیشنهادات به عنوان اولین در استان کرمان تا چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان امروز در نشست خبری در فرهنگسرای رسانه شهرداری اظهار کرد: معماری و شهرسازی با تاکید بر هویت اسلامی ایرانی که خروجی آن به آرامش رسیدن مردم است، در دستور کار بوده و این آرامش در محله، منطقه و کل شهر مدنظر است.

وی ادامه داد: تقویت و مدیریت سرانه محله ها برای حفظ آرامش شهروندان یک ضرورت است و شهرداری در بحث خانه سازی، در طرح تفصیلی، ساخت خانه بالای دو طبقه را ممنوع کرده که در حال تصویب است و تلاش ما این است که در برنامه چهارساله این موضوع را عملیاتی کنیم.

کهنوجی، رسانه ها را نماینده مردم و چشم و گوش افکار عمومی دانست و در خصوص تعاونی مسکن خبرنگاران اعلام آمادگی کرد و گفت:  تا جایی که قانون اجازه تخفیف ها را بدهد همکاری خواهیم کرد و  یک نماینده از سوی شهرداری برای پیگیری تحقق این موضوع معرفی می کنیم.

وی از راه اندازی سامانه شهرداری بود که با راه اندازی آن الان 60 درصد املاک در سامانه ثبت و مشخص است و در تسریع کار ارباب رجوع تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه «شفافیت» شهرداری رفسنجان تا پایان 1400

راه اندازی سامانه «شفافیت» شهرداری رفسنجان تا پایان 1400