مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-05سياسي

امر به معروف در همه جای دنیا است/ تامین مصلحت فردی در مصلحت جامعه


رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امر به معروف در همه جای دنیا وجود دارد اما مصادیق انها با ما متفاوت است زیرا اسلام تامین مصلحت فردی را در گرو مصلحت جامعه می دارند.

- ، آیت الله کاظم صدیقی، ظهر یکشنبه در نخستین گردهمایی معاونین اجتماعی و مطالبه گری و رابطین عفاف و حجاب ستادهای امر به معروف و نهی از منکر سراسر کشور با بیان اینکه قرآن کریم مسئولیت صیانت از خویش را، از خود ما می خواهد، گفت: مسئولیت امر به معروف و نهی از منکر، مسئولیتی الهی، وجدانی، صنفی و پرچمداری از این فریضه است.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه امر به معروف و نهی از منکر، جایگاه حفاظت از همه احکام دین است؛ افزود: از توطئه ها، شانتاژها، تبلیغات شبکه ای و سر و صداها نباید نگران شد دژ امر به معروف و نهی از منکر اگر تخریب شود هیچ حکمی مصونیت پیدا نمی کند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور امر به معروف و نهی از منکر را سنگر و حفاظ اصول و فروع دین دانست و اضافه کرد: این مهم، کار خدا و انبیا ست؛ رسالت خاتم پیغمبران و همه داعیان الی الله است.

آیت الله صدیقی با اشاره به سوره بقره یادآور شد: خداوند در این سوره اهل کتاب را که اهل امر به معروفند از صالحین برشمرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف در همه جای دنیا است/ تامین مصلحت فردی در مصلحت جامعه

امر به معروف در همه جای دنیا است/ تامین مصلحت فردی در مصلحت جامعه