مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-05اجتماعي

هدف پوشش آموزشی برای همه کودکان اتباع بیگانه است


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه 105 نفر در قالب طرح سوادآموزی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در این استان فعالند، - تاکید کرد که هدف پوشش همه کودکان اتباع بیگانه اعم از مجاز و غیرمجاز و ارائه آموزش های تحصیلی به آنان است.

بهزاد نوروزی چگینی یکشنبه 14 آذر در آیین افتتاحیه کارگاه توانمندسازی آموزش دهندگان طرح کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در شیراز، گفت: برنامه ما این است که همه کودکان افغان و حتی مهاجرینی که به صورت غیرقانونی و بدون مدرک در ایران حضور دارند را تحت پوشش تحصیلی قرار دهیم.

او ادامه داد: از سال 1363 تاکنون بیش از 850 هزار نفر از اتباع و مهاجرین در ایران اسلامی آموزش دیده اند و باسواد شده اند که این خود بیانگر تحولی عظیم در زندگی فردی و اجتماعی این افراد است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: این کارگاه دو روزه برای توانمندسازی آموزش دهندگانی برگزار شده که در طرح کمیساریای عالی پناهندگان فعال هستند و مواد آموزشی برای این کارگاه بر اساس نیاز سنجی که هم از طریق اخذ نظر از کارشناسان سوادآموزی و هم از خود آموزش دهندگان صورت گرفته انتخاب شده است و با استفاده از مدرسین زبده و توانا مباحثی همچون روش ها و فنون تدریس مهارت های اساسی زندگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف پوشش آموزشی برای همه کودکان اتباع بیگانه است

هدف پوشش آموزشی برای همه کودکان اتباع بیگانه است