مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-05سياسي

امشب در نقش جهان/ ظرفیت های اقتصادی سازمان همکاری اکو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه ی نقش جهان، این برنامه مجله خبری-تحلیلی شبکه ی افق است که یکشنبه شب ها و با محوریت بررسی، - مجله خبری-تحلیلی نقش جهان با موضوع ظرفیت های اقتصادی سازمان همکاری اکو امشب بر آنتن شبکه افق نقش می بندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه ی نقش جهان، این برنامه مجله خبری-تحلیلی شبکه ی افق است که یکشنبه شب ها و با محوریت بررسی، مرور و تحلیل رویداد های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در عرصه بین المللی برابر دیدگان مخاطبین قرار می گیرد.

این برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری مهدی خانعلی زاده و با اجرای سید وحید نمازی، شامل بخش های مختلفی همچون گفتگو با کارشناسان و آیتم هایی همچون استندآپ ترجمه، مجله خوانی، اینفوگرافیک زنده نمایی و ارتباط اینترنتی با صاحب نظران حوزه های مختلف است.

نقش جهان امشب، 14 آذرماه با موضوع ظرفیت های اقتصادی سازمان همکاری اکو میزبان دکتر علیرضا کوهکن، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی خواهد بود.

علاقمندان به این مجله تصویری خبری-تحلیلی می توانند برنامه را در ساعت 22 و تکرار آنرا روز بعد، ساعت 14:30 از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب در نقش جهان/ ظرفیت های اقتصادی سازمان همکاری اکو

امشب در نقش جهان/ ظرفیت های اقتصادی سازمان همکاری اکو