مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-05سياسي

داشتن کشوری خودکفا در سایه مدیریت صحیح آب


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: اگر در بخش های مختلف کشور و بخصوص آب، مدیریت صحیح و بجا انجام شود، می توانیم کشوری خودکفا داشته باشیم.

- محمدمهدی جوادیان زاده با اشاره به برنامه مهم و در دست اجرای سازگاری با کم آبی، گفت: برنامه سازگاری با کم آبی که حیات کشور به آن بستگی دارد تلاش می کند یک مفهوم و زبان مشترک بین همه دستگاه های ذیربط در بخش آب ایجاد کند که امیدواریم با مدیریت صحیح و بکارگیری تمام جنبه ها و الگوهای آن بتوانیم در این زمینه کشوری خودکفا داشته باشیم.

وی با بیان این که مدیریت مصرف از بهترین برنامه ها و تعهدات پیش روی شرکت است، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال 1405 به هدف ترسیم شده یعنی صفر کردن میزان افت آبخوان های استان برسیم، هرچند که با همه برنامه ریزی های انجام شده برای مدیریت مصرف باز هم نگران ناپایداری آب شرب استان می باشیم.

این مسئول اظهار کرد: به دلیل کند شدن اجرای طرح انتقال خط دوم آب و احتیاج مبرم به اجرای این طرح در زمان کنونی، خود را صرفا به دولت وابسته نکرده و با مشخص کردن یک مدل مالی در صدد اجرای این طرح با حداقل اعتبار 14 هزار و 500 میلیون تومان طبق آخرین برآورد هستیم که بخشی از هزینه های اجرا توسط دولت و بخشی توسط استان پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن کشوری خودکفا در سایه مدیریت صحیح آب

داشتن کشوری خودکفا در سایه مدیریت صحیح آب