مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-05سياسي

استاندار یزد: سند آمایش یزد نیازمند بازنگری است/ مجوز صنایع آلاینده لغو می شود


استاندار یزد با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای سند آمایش برای توسعه پایدار در این استان گفت: سند آمایش استان یزد بعد از بازنگری جدی در اولویت اجرایی مدیریت استان قرار می گیرد.

- مهران فاطمی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به اهمیت اجرای سند آمایش این استان و همچنین دغدغه جدی نماینده مردم یزد و اشکذر در باید گرفته شود و در نهایت برای جمع بندی نهایی و فراگیر به کمیته فنی ارجاع شود.

فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: محور عقدا و مهریز بدترین وضعیت آلایندگی را دارند و بارگذاری هرگونه صنعت آلاینده در این منطقه ممنوع بوده و مرجع رسیدگی آن هم محیط زیست است، بنابراین از این به بعد صدور مجوز جدید ممنوع می شود و چه بسا بسیاری از مجوزها که هنوز پیشرفت چندان فیزیکی ندارد نیز باید متوقف شوند.

  وی تعیین 30 صنعت پاک در حوزه های مختلف استان را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: باید سرمایه گذاران را به سمت صنایع پاک سوق بدهیم، اگر می خواهند کار کنند باید به بخش آی تی، خدمات، گردشگری و امثال این فعالیت ها هدایت شوند  استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: اگر مجدد به سمت صنایع آلاینده در دیگر نقاط کشور و استان برویم مشکل را به جای دیگر استان منتقل کرده ایم و ما این چنین کاری نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: سند آمایش یزد نیازمند بازنگری است/ مجوز صنایع آلاینده لغو می شود

استاندار یزد: سند آمایش یزد نیازمند بازنگری است/ مجوز صنایع آلاینده لغو می شود