مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-05اجتماعي

آماده باش مدیریت بحران ملایر برای عملیات زمستانی


شهردار ملایر از آماده باش پرسنل شهرداری برای عملیات زمستانی و برگزاری مانور در این زمینه خبر داد و گفت: سازمان خدمات شهری در زمان بارش برف و یخبندان با بیش از 100 نفر پرسنل، - یک دستگاه نمک پاش مکانیزه، سه دستگاه تیغه برفروب، یک دستگاه گریدر، 11 دستگاه خاور، 5 دستگاه کامیون، 20 دستگاه موتور پمپ و کف کش و سایر امکانات، اقدام به برفروبی و یخ زدایی از معابر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مجید فرجی افزود: در مواجهه با بارش برف و یخبندان چهار مرحله تقسیم بندی وجود دارد که عبارت است از مرحله قبل از بارش، زمان شرایط هشدار و اضطرار، حین بارش و بعد از بارش، که این شهرداری برای هر یک از این مراحل تمهیدات و اقداماتی را انجام داده است.

وی در خصوص مرحله پیش از بارش ها تصریح کرد: لایروبی کانال ها، انهار و مسیل ها انجام شده تا امکان انتقال آب های سطحی صورت پذیرد و از آبگرفتگی جلوگیری شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در مرحله دوم و شرایط هشدار، تمامی نیروهای انسانی و تجهیزات را به حالت آماده باش کامل درآوردیم و برای نخستین بار در استان همدان محل اسکان موقت پرسنل فعال برای شرایط اضطراری و بحرانی توسط شهرداری ملایر ساخته شده است، که با توجه به اینکه نخستین بارش ها از نقاط شمالی شهر آغاز می شود و به تبع آن اولین یخبندان ها هم در همین منطقه صورت می گیرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مدیریت بحران ملایر برای عملیات زمستانی

آماده باش مدیریت بحران ملایر برای عملیات زمستانی